Daniel
#1
Your Name: Bryan

Accused Staff Member: Daniel

Involved users
me daniel and jack

Date & Time (GMT): 10/4/21 @ 9:40 GMT

Abuse of Power? and/or Infringement of the rules?
Abuse of power

Explanation and Evidence
So I walked up to a gambling group to make sure the house had a gambling pass. Just the usual patrolling making sure no laws are broken. As soon as I handcuff him to make sure he won't run away, everyone start to run to this guy named Daniel who is apparently an admin, who shortly after, without knowing at all what was going on, literally picked me up and pushed me away, instead of letting my RP play out (was gonna quickly ask the president about gambling and the regulations behind it).

Reply
#2
(04-18-2021, 07:48 PM)BeRizzle Wrote: Your Name: Bryan

Accused Staff Member: Daniel

Involved users
me daniel and jack

Date & Time (GMT): 10/4/21 @ 9:40 GMT

Abuse of Power? and/or Infringement of the rules?
Abuse of power

Explanation and Evidence
So I walked up to a gambling group to make sure the house had a gambling pass. Just the usual patrolling making sure no laws are broken. As soon as I handcuff him to make sure he won't run away, everyone start to run to this guy named Daniel who is apparently an admin, who shortly after, without knowing at all what was going on, literally picked me up and pushed me away, instead of letting my RP play out (was gonna quickly ask the president about gambling and the regulations behind it).

what's poppings its me logan paul (i was betting). there were 0 laws on the line of needing a gambling pass, also you were desperately looking for a reason to get the people at abbey lane arrested after you got killed after trying to arrest someone and getting told off for breaking NLR with the intention of arresting us. my friend you are clearly in the wrong.

"not letting my roleplay RP play out," are you okay?? do you need to see the optician? we were literally just gambling in a totally seperate roleplay and you decided to come and ruin our fun.

if you can provide efficient evidence of you looking at the laws whilst coming to arrest us please let me know, oh wait you cant because you literally open F1 and there is literally zero law stating people need a gambling pass. please read up on the rules.

EDIT: also, you sound exactly like dan, a guy who got perma banned a while back and then made a DA called 'Academy', then making an AA on daniel. it just sort of sounds like you're putting on an accent lol. dont get me wrong but im like 99% sure you're a DA that's just trying to stab daniel in the ass
[Image: get.php?s=STEAM_0:0:186839567&b=8]
Have I helped you or made an epic statement that has blown your mind and turned the tables?
Gimme a sexy lil rep here!
Reply
#3
0 laws said anything about having to need a gambling pass and you also handcuffed him for no reason at all. You just walked up to him and cuffed him. You never even tried to ask if he had a pass you just straight on tried to cuff him. Also daniel did actually know what was going on because we all were in one discord call. You opened f1 yourself and there was nothing that said you have to have a gambling pass. You basically just shot yourself in the knee here.
Reply
#4
Ya'll got me fucked up. I was gonna ask the pres about the regulations and ya'll went to OOC real quick cus he is your friend. You said it yourself, you were in a call with him, so the bias was clear and about the laws, yeah it don't matter cus i was gonna clarify with the pres either way. Lool kinda funny tho hearing ya'll run to daniel like puppets crying Cheese
Reply
#5
(04-18-2021, 09:23 PM)BeRizzle Wrote: Ya'll got me fucked up. I was gonna ask the pres about the regulations and ya'll went to OOC real quick cus he is your friend. You said it yourself, you were in a call with him, so the bias was clear and about the laws, yeah it don't matter cus i was gonna clarify with the pres either way. Lool kinda funny tho hearing ya'll run to daniel like puppets crying Cheese
That doesn't matter. You literally walked up to him and cuffed him without saying anything.
Unless the President our it IN THE LAWS there was no valid reason to arrest us, plus you were clearly interrupting our roleplay, and an in-game transaction (gambling).

Yes, we were on call but that doesn't mean he didn't see it. You were clearly just trying to grasp at straws.


ANDDDD HE'S BANNED.
[Image: get.php?s=STEAM_0:0:186839567&b=8]
Have I helped you or made an epic statement that has blown your mind and turned the tables?
Gimme a sexy lil rep here!
Reply
#6
-involved-

Although the user is banned, this will sadly have to be taken into consideration by the super admins anyways moving onto the story. We was basically playing blackjack and then all of a sudden an officer came over and instantly put me on cuffs. Now if I’m not mistaken the officer should have waited until the game is done (the roleplay scenario) he could have said he needs a word asking about a license. Secondly, if you pause when he opened the “laws” you can see no such law of a “casino pass” or any sort of “gambling license” therefore it looks to me like Daniel has done nothing wrong but address that you was interrupting a roleplay scenario. In game (after the video was cut) you said that Daniel was interrupting your roleplay. What you should have done is waited until my roleplay scenario was done with the rest of the players to then start your one. Please be more careful next time as Daniel has done nothing wrong in my eyes. You need to not cuff immediately without saying a word.
[Image: X24r7nj.png]
You should + rep me and leave me a nice comment
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)